Waarom social mediamarketing?
Op social mediaplatforms deel je informatie over jouw bedrijf. Hierdoor gaan je (potentiële) klanten je beter kennen.
Hoe?

Publiceer relevante informatie, die mensen aanzet om te liken, erop te reageren of te delen.
Wees authentiek, transparant en creatief.
Word een contentconcurrent.
Toon betrokkenheid door zelf berichten van je doelgroep te liken en erop te reageren.
Ga de conversatie aan.
Luister naar de problemen van je klanten en bied een oplossing.
Zakelijke doelstellingen bereiken
Alle social media-activiteiten zijn afgeleid van en ondersteunen je zakelijke doelstellingen. Zoals naamsbekendheid krijgen of vergroten en daardoor leads te genereren. Jezelf als een deskundige op jouw vakgebied presenteren. Ze maken deel uit van je communicatieplan.
Hoe kan ik jou helpen?
Welke kanalen gebruiken?

Het vinden van het juiste social media kanaal. Een vuistregel is dat voor B2B (Business tot Business) LinkedIn en Twitter het meest geschikt zijn. Facebook en Instagram lenen zich meer voor B2C (Business to Customer). Het allerbelangrijkste is dat je content deelt op dié kanalen, waar jouw doelgroep zich bevindt.
Social mediamarketing kan een tijdrovende klus zijn. Kijk daarom kritisch wat je aan tijd investeert en wat het je oplevert. Voor advies, ondersteuning of het deels uitbesteden kun je natuurlijk altijd vrijblijvend contact opnemen.